Sydney: 6 maanden studeren! - Reisverslagen van Joris Graff - WaarBenJij.nu Sydney: 6 maanden studeren! - Reisverslagen van Joris Graff - WaarBenJij.nu
Sydney: 6 maanden studeren!

Vertrek naar Kuala Lumpur (MAL), daar blijf ik een paar dagen vanwaar ik doorreis naar de wereldstad Sydney! Daar zal ik een halfjaar (tot Juni) studeren totdat ik weer ga rondreizen.

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2013

Campuslife, overpriced drinks en rugby!

04 Februari 2013

Maleisië, Sydney en een beetje Bondi!

12 Januari 2013

Tot ziens, Tilladelphia!
Joris

'Ello ello, ik ga een half jaar in Sydney aan de University of Technology studeren! Hier post ik mijn avonturen.

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5037

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Sydney: 6 maanden studeren!

Landen bezocht: